Mimarea orgasmului … pardon, succesului

Dupa cum spune si titlul, nu este vorba despre ceva de natura sexuala, ci despre ceva de natura comerciala, cu toate ca de multe ori, acestea tind sa aiba in comun unele lucruri.

Pentru cei care nu stiu ce inseamna mimarea orgasmului, o sa facem o mica “introducere”. Acest fenomen se intampla atunci, cand femeia ta, in timp ce face dragoste cu tine, putea sa manance si seminte, dar totusi din respect pentru tine (sau din obligatie), iti va arata ca se simte mult mai bine decat in realitate si poate chiar o sa-ti faca cadou si un “orgasm” artificial … adica o sa-l mimeze.

Si totusi, ce au in comun femeile, orgasmul, semintele si comertul? Cu exceptia semintelor, atunci cand treaba nu merge bine, au in comun mimarea sau mai simplu, minciuna (sau daca preferati, preamarirea) legata de anumite rezultate obtinute. O sa vedeti in mai multe locuri, cum se declara “cifre fenomenale” sau rezultate de tipul “primul pe coltul acesta al galaxiei” si in realitate sa fie, daca nu pe invers, atunci nu pe aproape (s-a mai scris un articol similar: autodeclararea).

Aici totusi trebuie sa fim de acord ca este si o treaba “barbateasca”, pentru ca nu sunt rare cazurile, cand barbatii vor sa para “mai mari” decat sunt (cu toate ca se stie demult ca dimensiunea nu este neaparat o problema).

Lucru straniu, este ca daca sa facem o mica concluzie suna mai mult a tema sexuala (femeia, barbatul, orgasmul si dimensiunea) decat comerciala … dar acum, cine stie?

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie

Articole despre Facebook

Probabil fiecare dintre voi a reusit sa observe “marea febra” Facebook. Aceasta “revelatie” este prezentata in cele mai frumoase cuvinte si ovationata peste tot. Si cand toate lucrurile sunt prea frumoase, trebuie sa fie si ceva mai putin frumos pe acolo, sau cel putin o parte din acel frumos sa nu fie frumoasa (trebuie sa recunosc ca ultima fraza suna complicat, dar am vrut sa sune mai filosofic).

Totusi, nu o sa ne referim la “febra” in sine, cat la articolele prezentate pe unele site-uri “despre febra” sau mai bine spus “personaje”, care te invata “cum sa beneficiezi” de pe urma Facebook, mai concret, cum indeamna firmele sa-si promoveze afacerile la clientii/utilizatorii de acolo.

Ca sa complicam putin problema, de obicei pe un “site mare” nimic nu este intamplator. Sunt afaceri care produc foarte mult bani (nu este neaparat un lucru rau) si acei bani sunt castigati prin mai multe metode. Una dintre metode este controversatul termen de “post platit” sau “articol platit”. Acest termen controversat are un statut similar cu personajul Lord Valdemor din filmul cu Harry Potter, caruia i se mai spunea si ceva de genul “Numele caruia nu-l rostim“.

Ca o definitie generala, un articol platit este un text (de obicei comercial), complet sau partial scris de altcineva, dar care este publicat in numele autorului (sub forma unei pareri sau evaluari), contra unei sume de bani, cu scopul de a promova ceva. Probabil pentru a nu parea reclama si a folosi “credibilitatea personajului” , un fel de “reclama ascunsa”.

Si acum concluzia va suna mai mult a intrebare. Sunt oare acele articole platite? Oare ce sume au fost cheltuite pentru promovarea in Romania? In contextul in care nu s-au chiar vazut bannere, unde s-au dus banii alocati?

P.S. Desi inca sunt putine voturi pentru sondajul de autoevaluare personala la prostie, va multumim la toti cei care ati participat pana acum. Pe masura ce se vor mai strange voturi, peste 50, vom continua seria de articole despre prostie.

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie