Promovare: Greselile ortografice “neintentionate”

Prostie in showbiz, Prostii comerciale Trimite prin YM

Una dintre “metodele de criza” folosite cu succes pentru a promova o anumita publicatie, blog, televiziune, etc. este publicarea sau afisarea “accidentala” a unor texte cu greseli (titluri, articole, mesaje, etc.).

Criza financiara a lovit dur companiile la orice nivel si toti, indiferent de dimensiune, fac fata cu greu acestui fenomen. Daca la nivel declarativ, toti o duc foarte bine, atunci in realitate, lipsa de bani impune pe unii sa recurga la cele mai disperate metode pentru a acapara atentia vizitatorilor/spectatorilor si a crea audienta.

Probabil multi dintre voi ati observat deja aceste “greseli” in titluri sau in articole scrise “incorect” (cateva cuvinte de obicei), care in dependenta de educatia cititorului/spectatorului pot trezi indignare, dispret, nemultumire, etc.

De obicei, este o metoda de promovare eficienta in cazul publicatiilor/televiziunilor mai mari, deoarece in cazul companiilor mici, mai putin intereseaza pe cineva daca au gresit cu ceva. Este eficienta prin faptul ca indiferent daca se genereaza o barfa sau  indignare, mai multi vor afla si vor veni sa vada “ce prostii mai fac aia” si astfel se ajunge la o crestere de audienta.

Atentie la “greseli”, s-ar putea sa nu fie.

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie

Mai citiţi despre prostie...

  • Sondaj despre sex
    Odata cu cererea tot mai mare pentru materialele ce contin sex, materiale vizibile din ce in ce mai mult peste tot, nu dorim ca sa nu fim “moderni” si sa nu fim in “pas cu
  • Pedeapsa cu moartea
    Pedeapsa cu moartea, este pedeapsa suprema si provoaca cele mai controversate tipuri de discutii. Merita sa fie pedepsita cu moartea o persoana pentru ca a ucis o alta persoana sau a savarsit o fapta foarte grava?
  • Sfarsitul lumii…inca unul
    Astazi in ziare a fost anuntat sfarsitul lumii … din nou. Deja suntem obisnuiti sa citim mai multe “ciudatenii” prin ziare (articole la comanda, promovare ascunsa de produse, promovare ascunsa de servicii, promovare ascunsa de personalitati,
  • Sondaj: Criza financiara
    Dupa cum probabil multi dintre voi ati simtit pe propria piele, suntem in plina criza financiara. Peste tot s-a trambitat cat s-a putut despre acest fenomen, experti si-au dat cu parerea si au propus solutii,
  • Cliseu: Cum a fost anul 2010?
    Poate una dintre cele mai macabre scene este intervievarea unui pensionar cu intrebarea-cliseu: “Cum a fost anul 2010 pentru Dumneavoastra?”. Ne-am prins la faza cu “sensibilizarea” noastra, crearea de “audienta” si “intoarcerea cutitului in rana

Scrie o părere

Dacă consideri că ai ceva interesant de spus referitor la tema acestui articol, care să fie util şi pentru ceilalţi, lasă o părere. Atenţie, nu se permit comentarii de tip SPAM, comentarii cu limbaj necorespunzător, comentarii în afara temei articolului sau înjurii la adresa altor persoane.