Un nou record in Romania!

Gigi Lapa este cel mai bun, cel mai iubit si cel mai recunoscut masturbator din Romania. Gigel este prima persoana din Romania, care-si propune sa lupte cu ejacularea precoce, un scop nobil, care vine in ajutorul barbatilor care au probleme in cuplu. Gigi intelege impactul asupra societatii cand un barbat nu reuseste sa satisfaca intr-un mod corect o femeie. Gigi vrea sa ajute si porneste o campanie nationala!

Prin faptul ca a ajutat mai multe vedete sa depaseasca momentele dificile si neplacute de acest gen, Gigi a devenit foarte cunoscut. Multiplele aparitiile in ziare, pe portaluri  si la TV, au facut ca Gigi Lapa sa fie numarul unu in domeniu si sa se bucure de un succes enorm prin toate orasele in care a fost. Zecile de mii de oameni l-au intampinat cu aplauze si flagulete si au ascultat cu atentie discursurile lui informative.

Gigi Lapa continua lupta cu ejacularea precoce. Gigi va incerca sa depaseasca un record mondial si sa intre in Cartea Recordurilor. Pe parcursul unei saptamani va efectua 1.000.000.000 de frectii fara sa ejaculeze. Odata cu intrarea in Cartea Recordurilor el doreste sa demonstreze barbatilor care au probleme de acest fel ca oricine poate reusi.

Anul viitor el isi propune sa demonstreze performanta si va face demonstratii live la Hollywood. Acolo el va incerca sa ridice flagul Romaniei in inima Americii si sa arate tuturor ca si noi existam ca tara si avem un cuvant de spus.

Ajutati-l pe Gigi sa reuseasca! Problema ejacularii precoce este foarte importanta. Recomanda acest articol pe Facebook si Gigi va reusi!

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie

Slogan ciudat

Am primit pe adresa redactiei un SPAM cu un titlu mai ciudat:

Fumeaza mai sanatos!

Desi titlul se referea la un alt tip de tigara, totusi suna “neinspirat”, pentru ca fumatul si sanatatea sunt doua lucruri diferite.

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie

Rezultatele, declaratiile, timpul si realitatea

Una dintre cele mai cunoscute metode de marketing (sau daca doriti, puteti sa-i spuneti si lauda), care s-a practicat indiferent de regim (feudalism, sclavagism, comunism, capitalism, etc.) a fost si este prezentarea unui anumit public a unor rezultate obtinute de o anumita intreprindere, firma, stat, voievod, boier, etc.

Oarecum, metoda in sine nu ar avea o anumita problema, dar nu acelas lucru se poate spune si despre “rezultate” si modul in care sunt prezentate.

In continuare o sa discutam putin despre rezultatele incorecte si rezultatele prezentate incorect sau care induc in eroare. Aceste rezultate pot fi impartite in doua categorii principale:

  • minciuni (prezentare rezultate mincinoase, care nu au nici o legatura cu realitatea firmei/institutiei)
  • inducerea in eroare (prezentare unor rezultate, care nu sunt intelese cu adevarat de catre public)

Minciuni – In aceasta categorie de rezultate prezentate unui public se incadreaza valorile total incorecte. Este o practica de obicei utilizata de catre unele firme/institutii mici, cu scopul de a parea mari. Daca este sa ne referim la mediul online, atunci o sa puteti gasi in mai multe locuri, valori (mult) mai mari decat cele reale. Exemple: numarul de utilizatori, numarul de produse, numarul de anunturi, numarul de afisari pagini, etc. Chiar daca pare tentanta, nu este o practica recomandata, deoarece transmite foarte multe despre persoana care gestioneaza afacerea/institutia respectiva, pentru ca o persoana care minte odata pe cineva, te poate minti a doua oara si pe tine.

Inducerea in eroare – Aceasta categorie se refera la prezentarea unor rezultate care ar induce in eroare publicul necunoscator. Este o practica folosita de obicei de firmele/institutiile mari, care publica diverse comunicate de presa, cu scopul de a imbunatati imaginea firmei/institutiei.

Sa luam un exemplu simplu de declaratie: “Corporatia X a avut anul trecut un venit de 400 milioane de dolari”. Este adevarat ca cifra 400 milioane de dolari este destul de impunatoare, dar cea mai importanta cifra nu este venitul, ci este profitul si anume, cat a castigat Corporatia X. Poate avea un venit de 400 milioane, dar sa aiba pofit zero si atunci aceasta cifra nu are acea valoare”de succes” pe care Corporatia X doreste s-o prezinte. Si aceasta tehnica la randul ei poate avea probleme de tipul “Pe cine intereseaza cati bani au facut aia?”.

Se pot intalni si ambele cazuri impreuna, “posibilitatile” sunt numeroase.

Dupa cum se observa, unele lucruri se schimba, dar altele raman la fel.

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie

Scandalul

Scandalul in momentul de fata este “regele societatii”. Din motive reale sau mai putin reale, vezi scandaluri la televizor, vezi scandaluri in ziare, vezi scandaluri pe strada, vezi scandaluri intre tineri si maturi, etc… intr-un mod ironic ne putem numi “societatea scandal”.

Si daca tot scandalul este “regele societatii”, cum putea sa nu devena si “regele reclamei“? Probabil putina lume stie ca “publicitatea negativa” tot este reclama si te ajuta sa fii cunoscut si implicit sa beneficiezi financiar de pe urma acestui fapt. Peste tot prin media gasesti “personaje” implicate in scandaluri cu versiuni de “povesti” mai hazlii … sau mai triste. Scandalurile se impart in doua categorii:

  • Scandaluri existente – generate de certareti, batausi, prosti, alcoolici, etc. (batai pe strada, certuri in familie, certuri cu vecinii, certuri intre prieteni, etc.)
  • Scandaluri regizate – scandaluri, care nu exista, dar sunt “create” in vederea promovarii unei persoane (accidente regizate cum ar fi “pierderi intamplatoare de obiecte” sau “accidentari”, certuri regizate intre persoane, care de obicei gasesc multi “fani” care sa se uite la ele, “porturi ilegale de arma” la unii rapperi ca sa dea mai “periculosi”, casete porno care apar “accidental” in public, clasicele “vesnicele certuri/impacari intre iubiti”, “furturi de bunuri” inscenate si lista poate continua).

De ce totusi aceste scandaluri “prind” la o anumita parte a populatiei? Probabil pentru ca multora le place sa se uite la cineva “mai nefericit” decat dansii.

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie

Slabit sanatos…

Slabit sanatos este unul dintre “cliseele comerciale” pe care o sa le auziti foarte des in campaniile de promovare produse si servicii in domeniul slabitului.

In ziua de astazi, din pacate ne sunt prezentate foarte multe reclame mincinoase (la care institutiile statului ar trebui sa reactioneaze intr-o anumita forma) despre diverse produse si servicii. Printre domeniile in care exista reclame mincionase se enumara si slabitul. Acest domeniu merita o atentie deosebita, deoarece minciuna in domeniul sanatatii oamenilor se poate termina tragic pentru persoanele implicate.

Probabil marea majoritate, care aveti tangenta cu acest domeniu, v-ati obisnuit sa auziti texte de tipul “slabit sanatos“. Vi se prezinta o gama larga de produse care va promit un singur lucrur “Slabit sanatos” si care va indeamna de multe ori sa aruncati o groaza de bani pe astfel de produse.

Totusi, de ce este prezentat cliseul “Slabit sanatos” in cursa pentru top prostie? Nu o sa ne concentram atat pe producatori, pentru ca ei vor face (aproape) orice ca sa-si vanda un anumit produs, dar ne vom concentra pe logica cumparatorilor, care cred in astfel de reclame, pentru ca si daca este mai greu sa recunoastem, este o forma de prostie.

Si o sa luam cateva exemple de “logica” gresita. Cum poti sa crezi urmatoarele lucruri:

  • Slabit sanatos cu pastile – doar la auzul cuvantului “pastila” ar trebui sa te puna pe ganduri ca e ceva “medical”. Exista studii care au demonstrat ca pastilele de slabit dauneaza sanatatii, atat prin substantele active din ele cat si prin numarul mare si nesanatos de kilograme slabite intr-o perioada scurta de timp.
  • Diete slabit sanatos “20 kg pe luna” – pentru cine nu cunoaste, sanatos se slabeste  aproximativ 2 kilograme pe luna si prin concluzie, mai mult de atat incepe sa fie nesanatos cu consecinte grave asupra sanatatii.
  • Diete comerciale” pentru slabit sanatos – Exista mai multe diete care sub pretextul “slabit sanatos” ascund aspecte comerciale, cum ar fi crearea unor anumite carente in organism, pentru ca “pacientii” sa cumpere anumite suplimente alimentare. Simplu termen “crearea de carente” sau “utilizarea de pastile pentru a trai sanatos” ar trebui sa puna pe ganduri cumparatorul.
  • Diverse dispozitive pentru “slabit sanatos”
  • Interventii chirurgicale, care nu sunt necesare unei persoane sanatoase.

Intr-un articol precedent s-a scris o maxima “Prostia este un lux … costa bani”. Mai sus se observa usor ca toate cele enumerate costa, si uneori costa mult. Aici mai trebuie de adaugat cel mai important lucru: sanatatea unui om, care este cea mai de pret. Trebuie in astfel de cazuri sa nu ne lasam amagiti de “miracole” si sa ne gandim … poate stilul nostru de viata este gresit? De ce au ajuns anumite persoane sa ia in greutate mai mult decat necesarul? De ce s-a ajuns sa fim pacaliti?

Voteaza -1 in top prostieVoteaza +1 in top prostie